** روز مرگ عزیز دلم **

** به وب سایت من وعشقم خوش‌آمدید **

** روز مرگ عزیز دلم **



ته این قصه دنیا مو بهم ریخت ته این قصه رویای من و کشت

تو دل کندی و من راهی ندارم بجز کوبیدن دیوار با مشت
از خدا صبر برای عشق خوبم رضا میخوام در فوت همسر عزیزم و دعا میکنم خداوند روحش رو قرین رحمت خودش قرار بده

نترس من کنارتم ، دو شب پیش با هم از هر چیزی گفتیم و لبخند زدیم ولی امروز موندم

وقتی خبر مرگتو از زبان پدر نازنینت شنیدم اشکم جاری شد حالم خرابه

خدایا فقط به من و تو صبر بده … بهار امسال من تاریکتر از هر سال شد با غم تو

فقط همینو دارم خدایا این چه بلایی بود نازل کرد اول سال تا عمر دارم لباس عزا تنمه به یادت و هرگز ازدواج نمی کنم میخام همه بفهمن چقدر دوستت دارم آنقدر می گریم تا کور شم همه بگن کور عشق آمد من و ماندم و دنیای بی رحم برایم گذاشتی قرار شد هر دو در آغوش هم بمیریم نامزد قشنگم چه روزهای بود حالا تو رفتی و من ماندم و خاطراتت داره نابودم می کنه قلبم آتیش می کشه دیگه چیزی ندارم جز دل پاره پاره همین خدانگهدار عزیزم تو رو

می سپارم با دستان عاشقم زیر خاک امروز با اشک تلخ اسمت رو خاک می نویسم همین

 

بهار غم انگیز 1394

 

 

این شعرهم تقدیم روح پاکش می کنم :

حوض کوچیک خونمون بی ماهی مونده

گلدون لب.پنجره چه خالی موند

هنوزم جای پای تو تو باغچه مونده

عکسای یادگاریت رو طاقچه مونده رو طاقچه مونده

هنوزم بعضی وقتا … یاد گذشته ها

میسوزونه دلمو … میسوزونه دلمو

هنوزم بعضی وقتا … یاد گذشته ها

میسوزونه دلمو … میسوزونه دلمو

رفتی ولی من به عشق تو زنده ام

محاله جز تو به کسی دل بدم

رفتی ولی من به عشق تو زنده ام

محاله جز تو به کسی دل بدم

هنوزم بعضی وقتا … یاد گذشته ها

میسوزونه دلمو … میسوزونه دلمو

هنوزم بعضی وقتا … یاد گذشته ها

میسوزونه دلمو … میسوزونه دلمو

رفتی ولی من به.عشق تو زنده ام

محاله جز تو به کسی دل بدم

رفتی ولی من به عشق تو زنده ام

محاله جز تو به کسی دل بدم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : Reza&Elahehnaz